15 december 2020

Lagom till nyårs-piffet – Dashl lanserar eget bubbel

Skönhetstjänsten Dashl lanserar nu ett limiterat rosa bubbel lagom till högtiderna i december.

Dashl vill modernisera och digitalisera skönhetsbranschen. I fyra år har de bistått svenskarna med skönhetstjänster såsom Manikyr, bryn- och fransar, spraytan, hårstyling och makeup inför festliga tillfällen såsom bröllop, födelsedagar och jubileum. Via den digitala tjänsten kan kunderna välja mellan att besöka Dashls egna Beauty Bars som finns i utvalda H&M-, Gina Tricot,- och MQ MARQET-butiker eller boka ett hembesök.

I dessa tider tycker Dashl att det är extra viktigt att kunna förgylla de små stunderna. Därför tar nu Dashl nästa steg för att göra “piffstunden” ännu festligare genom att lansera en egen limiterad upplaga av mousserat vin.

“Vi har alltid velat skapa en händelse kring när man fixar sig inför speciella tillfällen. Att nu lansera ett bubbel känns som det perfekta komplementet för att erbjuda våra kunder en mer festlig upplevelse”, säger, Arbilina Nissan, VD på Dashl.

Dashls bubbel är ett mousserande rosévin och har en fruktig smak med inslag av mogna jordgubbar, vit persika och blodapelsin. Bubblet lanseras tillsammans med Perfect Day Bubbles och går under namnet Perfect Day Pink Bubbles Dashl Edition.

Bubblet passar perfekt till fördrinken, såväl som till nyårsfavoriter som hummer och toast skagen. Från och med den 14 december finns Perfect Day Pink Bubbles Dashl Edition i Systembolagets beställningssortiment nr 86443 och kostar 89 kr.

Dela

Tillbaka till Dashl Edit

chevron_left